czwartek, 13 grudnia 2012

12/13/2012

Pęka mi głowa i skóra na dłoniach, co za ironia, naprawdę. Mam dziś taką fantazję seksualną, żeby się wyspać we wszystkich pozycjach, bo zaczynam przypominać zombie. Może niektórzy tak potrafią (Franek), ale ja nie mogę spać mniej niż cztery godziny, nie umiem tak funkcjonować i już.
A Franek dziś o piątej trzydzieści wlazł na dach, odśnieżył antenę, a potem poleciał sobie do tego Bilbao, gdzie w sobotę ma być siedemnaście stopni, skandal.
Znalazłam sposób na odśnieżanie, trzeba się wkurwić do granic możliwości i wtedy machanie łopatą to sama przyjemność, w ten oto sposób od wczoraj nie mamy śniegu na podjeździe, a mnie bolą plecy, ale tutaj Ketonal Forte jest bez recepty więc... Always Look On The Bright Site Of Life.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz