poniedziałek, 12 listopada 2012

11/12/2012

'Argo' naprawdę dobry, dawno żaden film tak mnie nie wciągnął. Może momentami Affleck trochę słaby, a może tak miało być, bo przecież są ludzie, którzy nie okazują emocji, wydaje się, że na wszystko leją chłodnym moczem, a w środku szaleje tajfun i ciśnienie 180 na 90, nie u mnie, ale kto to wie?
Zatrzymała mnie policja. Niedobrze, za szybko, kiedy ja piłam tego drinka? dwie godziny temu? trzy? Nie mam gumy do żucia, cholera, gdzie ten Franek? Szukam prawa jazdy i wyciągam kartę Skywards, a nie, sorry, już jest. W między czasie dostaję SMS'a od Franka: "Give him foregin ID". Kurwa, no naprawdę, jaki on jest czasami błyskotliwy, to mi się słabo robi. Stali za ograniczeniem do 40-stu, bo roboty drogowe. Oczywiście o dwunastej w nocy żadnych robót nie było, ale znak pozostał. Pan policjant, jak zobaczył moje polskie dokumenty zaczął popisywać się swoim angielskim, najpierw chciał mi zabrać prawo jazdy, bo prawie trzy razy przekroczyłam dozwoloną prędkość, ale skończyło się na mandacie, 420 RON, a jeśli zapłacę w ciągu dwóch dni to 210. W głowie mi huczało: 'Argo, fuck yourself!' ale nie powiedziałam nic, tylko pojechałam do domu.
A w domu na naszym dużym ekranie Kliczko właśnie prał Wacha. Kto to w ogóle jest ten Wach? Gdyby miał sztachetę zamiast rękawic to może by i wygrał, a tak to lipa.

4 komentarze:

  1. 80 ponad dozwoloną??-;)) Ładnie-;) Ale pomyśl, że to raptem niecałe 380 zeta, w Bolandzie, za to samo, zapłaciłabyś min. 1200, i poleciałoby z 8-10 pkt.

    Ciesz się, że nie słyszałaś wywiadu z Wachem, w jakimś radiu. O, ja pierdolę. Muhammad Ali z rozdyźdaną papką wielokrotnie wstrząśnionego mózgu i Parkinsonem jest miliard razy bardziej elokwentny niż Wachu.
    Obciach, kurza dupa, obciach. Zwłaszcza jako zestawienie z Kliczkami.
    A SS musieli nieźle posmarować za te wypowiedź-;))

    Ż.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No tak mi się nóżka omskła i nacisnęła mocniej pedał gazu. Nie narzekam, bo jak zapłacę dziś to tylko 200, no i bez punktów! Nie chcę nawet myśleć o polskim taryfikatorze.

      No mówię, że Wach siłą od pługa oderwany, ze sztachetami sobie pewnie radzi, ale rękawice wyraźnie mu przeszkadzały.

      M czyli Autorka

      Usuń
    2. Wszystko sie dziś wydało-;)) 3 lata temu Wach ochraniał budki z kebabami-;))
      Ż.

      Usuń
    3. domyślam się, że odnosił sukcesy ;)))

      Usuń