czwartek, 8 maja 2014

05/08/2014

W ramach kontynuacji tematu o sławnych ludziach z Rumunii przejdę do tych, którzy jeszcze nie są, ale chcą być sławni.
Nie jestem wielbicielką programów z cyklu "mam lub nie mam talentu, ale chcę wystąpić przed kamerą", wręcz przeciwnie, unikam ich jak mogę, jednak rumuńska wersja "Mam Talent" kojarzy mi się z czasem, gdy byłam na macierzyńskim, uczyłam się języka i powtarzałam za Mihaiem Petre: 'Mergeti mai departe' (czyt. Mrdżec mai departe, czyli przechodzisz dalej). 
A propos Mihai Petre (tancerz, aktor, choreograf) jest ożeniony z Polką, podejrzewam, że to również przyciągnęło moją uwagę do pierwszej edycji programu, dzięki której poznałam też, kto to Andra (piosenkarka, która wtedy była w ciąży i wyglądała przepięknie, a potem urodziła na tym samym oddziale co ja) i Andi Moisescu (dziennikarz, prezenter telewizyjny, który z kolei przypomina mi polskiego Pawła Wilczaka i chyba dlatego go lubię). 
Ale do rzeczy...w tym roku (to już czwarta edycja programu) trafiłam na ćwierćfinałowy występ grupy Space i bardzo, ale to bardzo podobał mi sie ich taniec cieni, a melodia jest w Rumunii hitem ostatnich miesięcy, więc w ogóle szał.

Dla zainteresowanych filmik do obejrzenia tutaj (tylko trzeba najpierw przebrnąć przez idiotyczną reklamę McDonalda):

lub na youtubie, ale tutaj jakość kiepska, chyba ktoś to nagrywał telefonem ;)

3 komentarze:

  1. Fantastyczny wystep.
    Jezli zas chodzi o Andiego to ja rowniez go uwielbiam, przesympatyczny czlowiek .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie! on ma w sobie coś bardzo pogodnego.

      Usuń
  2. 27 yr old Help Desk Operator Isabella Doppler, hailing from Whistler enjoys watching movies like Destiny in Space and Swimming. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Ferrari 212 Export Berlinetta. Kliknij tutaj

    OdpowiedzUsuń