wtorek, 25 marca 2014

03/25/2014

Za sprawą kilku blogów i jednego maila dołączyłam do wirtualnego Klubu Polki na Obczyźnie, proszę bardzo link obok. Nie wiem skąd nagle wzięła się u mnie potrzeba zjednoczenia z innymi paniami piszącymi o swoim życiu zagranicą, może chodzi o jakiś szeroko pojęty wspólny mianownik, a może to po prostu potrzeba przynależenia do „grupy”, bo resztę potrzeb mam zaspokojoną, w każdym razie blogi, które zdążyłam do tej pory odwiedzić bardzo mnie ujęły. To chyba ten szeroko pojęty wspólny mianownik. Postanowiłam też zamieścić kilka zdjęć, żeby niewtajemniczonym pokazać dlaczego po chodnikach w Bukareszcie nie biega się na obcasach (teraz Lipscani wygląda o niebo lepiej niż cztery lata temu, ale nadal można znaleźć ulice gdzie chodzi się po deskach) i jaka piękna jest Rumunia w ogóle, bo piękna jest, co tu dużo mówić. 

A ze spraw bieżących to tym razem pod naszą nieobecność Sandra zostanie z nianią, bo rodzice Franka jeszcze nie doszli do siebie po wypadku, tak mówią, albo sie boją po prostu. Trudno. Mam nadzieję, że wszystko będzie okej, chociaż nie wierzę, że będę spać spokojnie, a już bez Sangrii to na pewno nie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz