czwartek, 13 lutego 2014

02/13/2014

Jest tak, jak w starym góralskim przysłowiu: 'Jak wiatr wieje, to śnieg topnieje'. Zmyślam, ale to wiecie, ja cały czas zmyślam. A tak na poważnie, to zupełnie niespodziewanie jedziemy na krótkie wakacje na słońcu, nie teraz, za miesiąc, ale już się cieszę... jak ja się cieszę, to nikt nie wie.
Tymczasem, na niedzielę zapowiadają 15 stopni, czyżby to koniec zimy w Rumunii? Czy mogę już pożegnać się z moim zimowym obuwiem, które kiedyś było przepięknymi oficerkami, a teraz przypomina raczej buty rolnika? A samochód przypomina traktor, przynajmniej takie dźwięki wydaje jak jest nierozgrzany, czyli wszystko pasuje, polska chłopka na rumuńskiej prowincji. Tak, mam bardzo dobry humor i cieszę się sukcesem Justyny Kowalczyk i Kamila Stocha, brawo, brawo, wielkie brawo!

2 komentarze:

  1. I jeszczeraz Stoch, i Bródka-;))
    Normalnie szok.
    Ale jak miło ogladać-:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda? Jak moja olimpijska aplikacja w telefonie pokazała 4 złota dla Polski, to przez chwilę myślałam, że ktoś tam się pomylił :) Chodzę dumna... i wciąż (jeszcze) blada :)

      Usuń